Jan-Paul Rutten.
Fooddesigner Katja Gruijters opent en sluit papieren Puurzaam af
Een nieuw begin
Vera Bachrach wil de wereld bewuster doen beleven
Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept
Lotte Walda wil mensen vooral inspireren: “Hoe intiemer, hoe beter”
De gevoelsmiljonairs van 2018: Rijk door te genieten en te geven
Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept
We zijn én blijven een podium voor geestverwante vrijdenkers, maar dan in een digitaal medium waarmee we nog meer lezers en liefhebbers aan ons willen binden. De papieren Puurzaam mag dan passé zijn, de vrijdenkende geest van Puurzaam waart ook in het nieuwe medium en de nieuwe tijd rond.
Veel leesplezier,
SCROLL NAAR BENEDEN
Toen we exact tien jaar geleden begonnen met Puurzaam, was duurzaamheid nog een relatief jong en nieuw begrip. Gulpener had toen al de omslag gemaakt naar maatschappelijk verantwoord ondernemen en Puurzaam sloot daar naadloos op aan. Het magazine groeide uit tot een podium voor een lange en bonte stoet inspirerende vrijdenkers.
Nu, tien jaar later, zijn de bordjes verhangen. “Duurzaamheid is de nieuwe standaard”, zegt politicus Matthijs Sienot in deze Puurzaam met als thema ‘Follow up’. Dat is een journalistieke vakterm, die zoveel betekent als vervolg. We kijken nog eens even terug op onderwerpen en personen van de afgelopen tien jaar Puurzaam. Hoe gaat het nu met ze, zijn hun plannen werkelijkheid geworden en wat zijn hun nieuwe drijfveren? Nu duurzaamheid inmiddels de nieuwe standaard is geworden, gaan we als brouwerij en als magazine op zoek naar nieuwe wegen, nieuwe invalshoeken en nieuwe middelen.
Fooddesigner Katja Gruijters opent en sluit papieren Puurzaam af
Een nieuw begin
Vera Bachrach wil de wereld bewuster doen beleven
Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept
Lotte Walda wil mensen vooral inspireren: “Hoe intiemer, hoe beter”
De gevoelsmiljonairs van 2018: Rijk door te genieten en te geven
Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept
Toen we exact tien jaar geleden begonnen met Puurzaam, was duurzaamheid nog een relatief jong en nieuw begrip. Gulpener had toen al de omslag gemaakt naar maatschappelijk verantwoord ondernemen en Puurzaam sloot daar naadloos op aan. Het magazine groeide uit tot een podium voor een lange en bonte stoet inspirerende vrijdenkers.
Nu, tien jaar later, zijn de bordjes verhangen. “Duurzaamheid is de nieuwe standaard”, zegt politicus Matthijs Sienot in deze Puurzaam met als thema ‘Follow up’. Dat is een journalistieke vakterm, die zoveel betekent als vervolg. We kijken nog eens even terug op onderwerpen en personen van de afgelopen tien jaar Puurzaam. Hoe gaat het nu met ze, zijn hun plannen werkelijkheid geworden en wat zijn hun nieuwe drijfveren? Nu duurzaamheid inmiddels de nieuwe standaard is geworden, gaan we als brouwerij en als magazine op zoek naar nieuwe wegen, nieuwe invalshoeken en nieuwe middelen.
We zijn én blijven een podium voor geestverwante vrijdenkers, maar dan in een digitaal medium waarmee we nog meer lezers en liefhebbers aan ons willen binden. De papieren Puurzaam mag dan passé zijn, de vrijdenkende geest van Puurzaam waart ook in het nieuwe medium en de nieuwe tijd rond.
Veel leesplezier,
Jan-Paul Rutten
VOORWOORD