INHOUD

Toen we exact tien jaar geleden begonnen met Puurzaam, was duurzaamheid nog een relatief jong en nieuw begrip. Gulpener had toen al de omslag gemaakt naar maatschappelijk verantwoord ondernemen en Puurzaam sloot daar naadloos op aan. Het magazine groeide uit tot een podium voor een lange en bonte stoet inspirerende vrijdenkers.

Nu, tien jaar later, zijn de bordjes verhangen. “Duurzaamheid is de nieuwe standaard”, zegt politicus Matthijs Sienot in deze Puurzaam met als thema ‘Follow up’. Dat is een journalistieke vakterm, die zoveel betekent als vervolg. We kijken nog eens even terug op onderwerpen en personen van de afgelopen tien jaar Puurzaam. Hoe gaat het nu met ze, zijn hun plannen werkelijkheid geworden en wat zijn hun nieuwe drijfveren? Nu duurzaamheid inmiddels de nieuwe standaard is geworden, gaan we als brouwerij en als magazine op zoek naar nieuwe wegen, nieuwe invalshoeken en nieuwe middelen.

Offline: This content can only be displayed when online.

SCROLL NAAR BENEDEN

We zijn én blijven een podium voor geestverwante vrijdenkers, maar dan in een digitaal medium waarmee we nog meer lezers en liefhebbers aan ons willen binden. De papieren Puurzaam mag dan passé zijn, de vrijdenkende geest van Puurzaam waart ook in het nieuwe medium en de nieuwe tijd rond.

Veel leesplezier,

VOORWOORD
IN DEZE EDITIE:

Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept

De gevoelsmiljonairs van 2018: Rijk door te genieten en te geven

Lotte Walda wil mensen vooral inspireren: “Hoe intiemer, hoe beter”

Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept

Vera Bachrach wil de wereld bewuster doen beleven

Een nieuw begin

Fooddesigner Katja Gruijters opent en sluit papieren Puurzaam af

Jan-Paul Rutten.

INHOUD

VOORWOORD

Offline: This content can only be displayed when online.

Toen we exact tien jaar geleden begonnen met Puurzaam, was duurzaamheid nog een relatief jong en nieuw begrip. Gulpener had toen al de omslag gemaakt naar maatschappelijk verantwoord ondernemen en Puurzaam sloot daar naadloos op aan. Het magazine groeide uit tot een podium voor een lange en bonte stoet inspirerende vrijdenkers.

Nu, tien jaar later, zijn de bordjes verhangen. “Duurzaamheid is de nieuwe standaard”, zegt politicus Matthijs Sienot in deze Puurzaam met als thema ‘Follow up’. Dat is een journalistieke vakterm, die zoveel betekent als vervolg. We kijken nog eens even terug op onderwerpen en personen van de afgelopen tien jaar Puurzaam. Hoe gaat het nu met ze, zijn hun plannen werkelijkheid geworden en wat zijn hun nieuwe drijfveren? Nu duurzaamheid inmiddels de nieuwe standaard is geworden, gaan we als brouwerij en als magazine op zoek naar nieuwe wegen, nieuwe invalshoeken en nieuwe middelen.

We zijn én blijven een podium voor geestverwante vrijdenkers, maar dan in een digitaal medium waarmee we nog meer lezers en liefhebbers aan ons willen binden. De papieren Puurzaam mag dan passé zijn, de vrijdenkende geest van Puurzaam waart ook in het nieuwe medium en de nieuwe tijd rond.

Veel leesplezier,
Jan-Paul Rutten

IN DEZE EDITIE:

Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept

De gevoelsmiljonairs van 2018: Rijk door te genieten en te geven

Lotte Walda wil mensen vooral inspireren: “Hoe intiemer, hoe beter”

Van papieren magazine naar vernieuwend totaalconcept

Vera Bachrach wil de wereld bewuster doen beleven

Een nieuw begin

Fooddesigner Katja Gruijters opent en sluit papieren Puurzaam af

Meer informatie

Dit magazine wordt uitgegeven door Gulpener Bierbrouwerij. We geloven dat je pas echt van iets kunt genieten als het met liefde gemaakt is. Dat geldt voor onze bieren, en ook voor ons Ongefilterd Magazine. Onafhankelijk en oprecht willen we bewuste genieters inspireren en informeren om op basis van duurzaamheid te komen tot een intensere smaak- en bierbeleving. Door echtheid en oorspronkelijkheid binnen een herkenbaar maatschappelijk verantwoord kader te verenigen. Ongefilterd Magazine wil de lezer over die mooie dingen van het leven informeren, zodat hij met nog meer respect, nog intenser en nog echter het unieke karakter ervan beleeft.

Neem contact op

B.V. Gulpener Bierbrouwerij Rijksweg 16, 6271 AE in Gulpen 043-4507575 marketing.communicatie@gulpener.nl
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicaties

Zoek naar een specifieke term in de verschillende publicaties.
Vul minimaal 3 karakters in.

Ongefilterd Magazines

Klik op een magazine om deze te openen. Veel kijk- & leesplezier!
Volledig scherm

Ongefilterd Magazines

Klik op een magazine om deze te openen. Veel kijk- & leesplezier!